Veelgestelde vragen
Algemene vragen
-
Wat zijn de levertijden?
De levertijden verschillen per artikel. Voorraad artikelen kunnen wij binnen een paar dagen uitleveren.
Voor bestelartikelen houden wij een richtlijn aan van 7 werkdagen. Mocht het artikel niet leverbaar zijn zullen wij u dat zo snel mogelijk laten weten. -
Wat moet ik doen bij een klacht?
Zodra u de bestelde materialen ontvangen heeft, controleer dan gelijk of hetgeen klopt met wat u besteld heeft.
Zie je op voorhand dat er beschadigingen aanwezig zijn of klopt de kleur niet?
Neem dan gelijk contact op met ons en begin vooral niet met straten.
Wanneer schade zichtbaar is aan uw bestelling neem dan direct duidelijke foto's terwijl de producten nog in de verpakking zitten.
Deze kunt u mailen naar info@valktuinmaterialen.nl -
Kan ik een specifieke vraag stellen over een artikel en/of dienst?Bij al onze artikelen staat de belangrijkste informatie vermeld.
Mocht u een specifieke vraag hebben over een artikel en/of dienst? Kunt altijd met ons contact opnemen of langs komen in onze showtuin.
Bestellingen
-
Kan ik na het plaatsen mijn bestelling nog wijzigen?
Laat het ons zo snel mogelijk weten als er iets gewijzigd moet worden aan uw order! Bij speciaal voor u bestelde artikelen kunnen wij dan zo snel mogelijk de leverancier benaderen om de artikelen bij te voegen.
Artikelen die bij ons op voorraad staan kunnen tot 24 uur voor levering gewijzigd worden. Daarna is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen.
De bestelling is dan al afgestapeld, verpakt en/of geladen. -
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer u de bestelling annuleert zal Van der Valk Tuinmaterialen het reeds door jou betaalde bedrag terugbetalen.
Als uw bestelling artikelen bevat die speciaal besteld moeten worden, dan kan deze order niet geannuleerd worden of zullen de annuleringskosten van de leverancier aan u worden doorbelast.
Als uw bestelling artikelen bevat die bij ons op voorraad staan, dan kan deze order tot 48 uur voor levering geannuleerd worden. Op de dag van aflevering kunt u de bestelling niet meer annuleren. -
Op welke manieren kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, maar u kunt uiteraard ook bij ons op locatie langskomen om een bestelling te plaatsen.
U bent van harte welkom op ons bedrijf in Monster. U kunt rustig een kijkje nemen in onze showtuin en een vrijblijvende offerte aanvragen bij onze deskundige medewerkers. Wij raden het niet aan om uw bestelling telefonisch door te geven in verband met een miscommunicatie. Wij raden het altijd aan om de bestelling via de webshop, mail of op locatie te bestellen.
Betalingen
-
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt bij Van der Valk Tuinmaterialen op de volgende manieren betalen:
- iDEAL
- Pin
- Vooraf overmaken via een bankbetaling
- Contant
De snelste en veiligste manier van betalen is via iDeal betalen. U krijgt dan een betaallink via uw mail opgestuurd en zo kunt u veilig het bedrag overmaken.
U kunt ook pinnen bij de chauffeur of bij ons aan de balie, dit geldt ook voor het contant betalen. -
Kan ik afrekenen bij de chauffeur?Afrekenen bij de chauffeur is zeker mogelijk.
U kunt pinnen of contant betalen bij de chauffeur op het aflevermoment.
Wilt u liever het bedrag overmaken? Wij kunnen uiteraard ook de factuur naar u mailen. -
Zijn alle prijzen in de webshop inclusief Btw?Ja, alle prijzen in de webshop van Van der Valk Tuinmaterialen zijn inclusief Btw.